Separar para construir. Análisis cualitativo de información
50 años de para leer al Pato Donald – 113 Wodak, R. (2011b). Complex texts: Analysing, understanding, explaining and in- terpreting meanings. Discourse Studies , 13 (5), 623–633. https://doi. org/10.1177/1461445611412745 Wodak, R. (2013). Critical Discourse Analysis: Challenges and Perspectives. En R. Wo- dak (Ed.), Critical discourse analysis (pp. xix–xliii). SAGE. Wodak, R., &Chilton, P. A. (2005). A new agenda in (critical) discourse analysis: Theory, methodology and interdisciplinarity . J. Benjamins Pub. Co. Wodak, R., & de Cillia, R. (2006). Politics and language: Overview. En E. K. Brown & A. Anderson (Eds.), The encyclopedia of language & linguistics (2nd ed, pp. 706–719). Elsevier. Wodak, R., & Koller, V. (Eds.). (2008). Handbook of communication in the public sphere . Mouton de Gruyter. Wodak, R., & Meyer, M. (2003). Métodos de análisis crítico del discurso (T. Fernández Aúz & B. Eguibar, Trads.). Gedisa Editorial. Wodak, R., & Meyer, M. (2009). Critical discourse analysis: History, agenda, theory, and methodology. En R. Wodak &M. Meyer (Eds.), Methods of critical discour- se analysis (2nd ed, pp. 1–33). SAGE. Wodak, R., Nowak, P., Pelikan, J., Gruber, H., de Cillia, R., & Mitten, R. (1990). “Wir sind alle unschuldige Täter!”: Diskurshistorische Studien zum Nachkriegsantise- mitismus (1. Aufl). Suhrkamp. Young, L., & Harrison, C. (Eds.). (2004). Systemic functional linguistics and critical dis- course analysis: Studies in social change . Continuum.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzc3MTg=