Innovación social y pública: experiencias y aproximaciones a la complejidad contemporánea

CAPÍTULO VIII. Innovación socio-tecnológica 739 Experiencias y aproximaciones a la complejidad contemporánea INNOVACIÓN SOCIAL y PÚBLICA Maruyama, T., Hopkinson, P. G., y James, P. W. (2009). A multivariate analysis of work-life balance outcomes from a large-scale telework programme. New Technology, Work and Em- ployment, 24, 76–88. Organización Internacional del Trabajo y Eurofund. (2019). Tra- bajar en cualquier momento y en cualquier lugar. Consecuencias en el ámbito laboral. Fundación Europea para la Mejora de las Condiciones de Vida y de Trabajo. https://www.ilo.org/global/ publications/books/WCMS_712531/lang--es/index.htm Overmyer, S. P. (2011). Implementing telework: Lessons lear- ned from four federal agencies. IBM Center for the Business of Government. Rubbini, N. I. (2012). Los riesgos psicosociales en el tele- trabajo. VII Jornadas de Sociología de la UNLP, La Plata. Sullivan, C., y Lewis, S. (2001). Home-based telework, gender, and the synchronization of work and family: Perspectives of teleworkers and their co-residents. Gender, Work and Organi- zation, 8, 123–145. Vries, H., Tummers, L., y Bekkers, V. (2018). The Benefits of Teleworking in the Public Sector: Reality or Rhetoric? Review of Public Personnel Administration, 2, 1–24. Wheatley, D. (2012). Good to be home? Time-use and satisfaction levels among home-based teleworkers. New Technology, Work and Employment, 27(3), 224–241. Wight, V. R., y Raley, S. B. (2009). When home becomes work: Work and family time among workers at home. Social Indicators Research, 93(1).

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