Innovación social y pública: experiencias y aproximaciones a la complejidad contemporánea

CAPÍTULO VIII. Innovación socio-tecnológica 737 Experiencias y aproximaciones a la complejidad contemporánea INNOVACIÓN SOCIAL y PÚBLICA Referencias Bae, K. B., y Kim, D. (2016). The Impact of Decoupling of Telework on Job Satisfaction in U.S. Federal Agencies. The American Review of Public Administration, 46(3), 356–371. Bailey, D. E., y Kurland, N. B. (2003). A review of telework research: Findings, new directions, and lessons for the study of modern work. Journal of Organizational Behavior, 23, 383–400. Beauregard, T. A., Basile, K. A., y Canónico, E. (2019). Te- lework: Outcomes and facilitators for employees. En R. N. Lan- ders (Ed.), The Cambridge Handbook of Technology and Employee Behavior (pp. 511–543). Cambridge University Press. Belanger, F. (1999). Workers’ propensity to telecommute: An empirical study. Information and Management, 35, 139–1153. Caillier, J. G. (2012). The impact of teleworking on work mo- tivation in a U.S. federal government agency. American Review of Public Administration, 42, 461–480. Caillier, J. G. (2013). Are teleworkers less likely to report leave intentions in the United States federal government than non-teleworkers are? American Review of Public Administration, 43, 72–88. Creswell, J. W. (2014). A concise introduction to mixed methods research. SAGE publications. Gajendran, R. S., y Harrison, D. A. (2007). The good, the bad, and the unknown about telecommuting: A meta-analysis of the psychological mediators and individual consequences. Journal of Applied Psychology, 92, 1524–1541. Agradecimientos El autor agradece a Javier Fuenzalida, director del proyecto que da ori- gen a este trabajo, a Óscar Muñoz, Andrea Garrido y Verónica García, equipo técnico de SUSESO, y la colaboración de Ximena Pizarro y Francisco Suárez por sus aportes en los análisis cualitativos y cuantitativos, respectivamente.

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