Pandemia y crisis: desafíos para las Ciencias Sociales
186 – pandemia y crisis desafíos para las ciencias sociales Vergés, N., Biglia, B., & Almeda, E. (2020) Metodologías feministas con tecnologías para la gestión de la información en la enseñanza universitaria. Revista Linhas 21(45):165-182 DOI: 10.5965/1984723821452020165 Vizcarra, I., y Vélez, G. (2007). Género y éxito científico en la Universidad Autónoma del Estado de México. Estudios Feministas , 15(3), 581-608. Winslow, S., & Davis, S.N. (2016). Gender inequality across the academic life course. Sociology Compass 10(5) 404-416. https://doi.org/10.1111/soc4.12372 Wolfinger, N.H., Mason, M.A., & Goulden, M. (2009). Stay in the game: Gender, fa- mily formation and alternative trajectories in the academic life course. Social Forces, 87 (3), 1591-1621. Woodward, D. (2007). Work-life balancing strategies used by women managers in British ‘modern’ universities. Equal Opportunities International 26(1) 6-17. https://doi.org/10.1108/02610150710726507
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy Mzc3MTg=