CIAE Centro de Investigación Avanzada en Educación: 10 años 2008-2018

22 Clases Públicas STEM Integrado: Destinado a desarrollar habilidades del siglo XXI en ciencias y matemáticas, utilizando la metodología de observación de clases entre docentes. Public Lessons on Integrated STEM: Aimed at developing 21st century skills in science and mathematics, using classroom observation methodology among teachers. 1.000 7 % profesores de enseñanza básica han participado. primary school teachers have participated. del total de profesores de Enseñanza Básica que enseñan ciencia han participado. of the total number of primary school science teachers have participated. Talleres de Escritura en el aula: Destinados a perfeccionar las métodos de enseñanza de la escritura en el aula. Writing Workshops: Aimed at improving themethods for writing teaching in the classroom. 2.060 del total de profesores de Educación Básica que enseñan castellano. of the total number of primary school teachers who teach Spanish. 3 % profesores de Educación Básica, educadoras de párvulos y otros profesionales han participado. primary school teachers, pre-school teachers and other professionals have participated.